всичко е физика

тази песен много сериозно бърка в сърцето ми.



"вече пишеш само за себе си"

вярно е.

И всичко е физика,

а аз наистина имам адски много проблеми, разбира се. Както всички хора, по дяволите. Вкъщи второто пришествие, в училище - ами, третото, примерно. Навън пълна лудница. И то здравословни, социални, психични и не знам какви проблеми. Навсякъде. Абсолютен ужас, и всички разчитат на мен, а в моята глава - мухи.
"Искам почивка." - казах аз
и знаех прекрасно, че а)е напълно естествено да я искам и б) всъщност изобщо не я искам. но имах нужда да кажа нещо, което беше естествено да бъде чуто.
"Определено имаш нужда" - отвърна тя, а аз си помислих Не, господи, не, нямам нужда, единственото, от което имам нужда, е той.
Не, не съм изморена от домакинска работа, нито от учене, нито от писане на сценарий до среднощ, нито от ставане в 4 сутринта всеки ден, нито от тичане по задачи из града - пеша, за да не давам пари за автобус.
Изморена съм да съм далече.
Изморена съм да се чувствам грешно.
Изморена съм да съм без теб

и да търся нощем из прахта по тротоарите
отново стъпките, които сме вървяли.


и да те търся

в табелите, по вестниците стари,
в писмата, долетели сутринта,
в звъна на телефона
в тишината
покълнала в очаквания глас.


изморена съм от напразни копнежи
изморена съм да се карам да не очаквам
изморена съм от вярване в есента
и в зимата
изморена съм, толкова съм изморена.
и не искам почивка от живота си, а искам ти да си в живота ми.

за съжаление обаче, те няма.
още по-малко пък ще имам почивка.

така че просто пия още едно кафе, правя си сандвич и пак се хващам да си върша работата - защото знам, че ще се справя, просто знам.
I always do.

6 коментара:

Vesella 10 декември 2009 г. в 13:14  

песента е страшно хубава, да (прости)

физиката е страшно ключова, да - дори в моя живот се оказа такава

мисля, че поне малко ме вдъхнови да свърша някакви неща

за другото не ми се пише :>

Анонимен 10 декември 2009 г. в 13:15  

Толкова е изморително понякога, когато всички знаят, че ще се справиш... и някак си си длъжен да не ги разочароваш.
''Ти си машина, човече!! .. '' ;/

wanderlust 10 декември 2009 г. в 13:23  

да.
да на целия ти пост.
макар че в моя живот не е конкретно това "теб".
а просто ми се ще да го има...

понякога ме е страх, че просто ще свикна да съм сама.

Millita 10 декември 2009 г. в 13:27  

и аз знам, че ще се справиш; знам и че всичко ще се нареди точно както трябва ... нужно е само малко търпение :) *гуш*

п.с.: песента е уникална ... сега няма да мога да си я избия от главата :D

лайла 11 декември 2009 г. в 10:56  

Vesela, наистина се радвам, че съм те вдъхновила поне малко, за каквото и да се отнася (: И някой ден трябва да ми дадеш скайп ти.

* Dreams come true... * , именно. И на всичкото отгоре ти се скапваш, а човеците от среща те гледат презрително и ти казват "Така е, като не полагаш никакви усилия."

Теди... да. на целия ти коментар.

Мили, мерси. *гуш*

а skunk anansie ги открих благодарение на него (: висока е цената на това да откриваш хубава музика...

Vesella 13 декември 2009 г. в 13:09  

безстрашно ти го давам - teenagerkaa :>

..понеже знам.

ИМА вятърни мелници.

within me there lay an invincible summer.