"наистина, просто нямам време"

мразя думите и мразя това, че не мога да пиша.
както и това, че не мога да говоря за нищо друго освен. чувствам се като безумна глупачка и по-лошото е, че съм такава.
(:

хубаво е, че поне песните остават след края, но какъв смисъл, когато вече ти се гади от звуци и ти се иска всички просто да млъкнат. млъкнете, млъкнете. писна ми от обобщаване и ми писна да ми казвате, че ви напомням на човек 1, човек 2, човек 3 и човек 1000. бруф.

празно празно празно
някакъв плаж и празни бутилки по него, искам да направя нещо, само че не знам какво и затова правя глупости.
така че съм безумно глупава. нямам представа какво ще правя.

понякога наистина се чудя



а съдбата днес просто се насра. да.

..понеже знам.

ИМА вятърни мелници.

within me there lay an invincible summer.