hesitation kills

Не знам на какво точно се надявам, но знам, че ме е страх да се надявам, защото надеждата, подобно колебанията, има навика да ме води до самоекзекуция.
Напоследък всичко ми се струва дори по-двусмислено от обикновено, посмъртно не мога да се задържа на едно мнение по повечето въпроси за повече от петнайсет минути. Все едно съм телевизор и копчето за сменяне на канала се е заклещило и не иска да излезе. И картината се сменя по десет хиляди пъти в секунда. В един момент започваш да се чудиш има ли изобщо картина.
Изглежда още съм си в безтегловност.
По цял ден мозъкът ми броди някъде из небитието, хората ми говорят, аз не възприемам. И се получават някакви много интересни ситуации, и искам д в и ж е н и е, по дяволите, движение!
А е все едно бягам на място.
А дори не съм сигурна ако успея да мръдна, накъде ще отида.

Изобщо, пълен гъз.

И трябва да отида да пия още едно кафе, преди да съм написала още някой малоумен пост в блога си, а.

Няма логика, Омире.

7 коментара:

люляк™ 3 януари 2010 г. в 6:47  

daaa i az iskam dvijenie, bezteglovnostta me pobyrkva, iskam da se dvija, neshtata okolo men da se dvijat, da ima deistvie.
tishinata me pobyrkva/obyrkva/iztoshtava mnogo poveche ot deistvieto.


izvinqvai, nqma kirilica.

лайла 3 януари 2010 г. в 7:09  

нали преди обичаше спокойствието? (:

духовна скитница 3 януари 2010 г. в 7:25  

хих, хих, хих. аз минавам само да кажа, че те обичам и да ти смигна, пък ... ти си знаеш. ;d ;*

люляк™ 3 януари 2010 г. в 7:43  

преди, преди.. много неща бързо и неочаквано се промениха. а и толкова съм нерешителна попринцип, напоследък още повече, че действам на принципа 'какво ми е нужно в момента'

лайла 3 януари 2010 г. в 8:04  

Фиф, почти се чудех дали няма да ми се обадиш ;F

Лю, разбирам те доста добре за промяната. ^^

Анонимен 4 януари 2010 г. в 12:04  

V bloga ti nqma nito edin maloumen post...edinstveno se draznq ot nqkoi dumi...sorry

лайла 5 януари 2010 г. в 6:11  

хахах, добрем. радвам се, че не ме смяташ за малоумна ;D

..понеже знам.

ИМА вятърни мелници.

within me there lay an invincible summer.