дефинирай ми "надежда"

Вятър. В мен остана само вятър.
И вече – вече никоя не съм.
До днес. До утре. Винаги, навярно.
Във мене - в локвите - се дави есента.
Защото вън вали. И ти си в мрака.
Единствено във тъмното си ти.
Отблясък в тъмнината на стъклата.
Задавил вечерта цигарен дим.
Душат ме думи. Много, много думи.
И писъци, и песни ме душат –
но всички са ми писнали до лудост
омръзна ми ти вечно да си в тях.
И всичките отчаяни поеми
навсякъде звучат със моя глас –
крещят: че всички влакове са спрели,
че в мен – е колебания и страх.
Не искам повече. Не мога да ги слушам
не искам всичките ми песни да си ти.
За тебе нямам глас. За тебе нямам струни.
Не искам вече отидиси!~остани!.

Това е сигурно – нали? Нали? Това е.
Сега в мълчанието всичко ще умре
и в мен последната от всичките ми гари –
и тя завинаги
ще спре да те зове.

6 коментара:

Анонимен 4 януари 2010 г. в 12:02  

nadevda-blqn, mechta...neshto za koeto kopneem

Анонимен 4 януари 2010 г. в 12:05  

'' ... Не искам повече. Не мога да ги слушам
не искам всичките ми песни да си ти.
За тебе нямам глас. За тебе нямам струни.
Не искам вече отидиси!~остани!....''

... Ох, пишеш прекрасно.

Анонимен 4 януари 2010 г. в 12:08  

Da, naistina prekrasno...i mnogo istinsko

люляк™ 4 януари 2010 г. в 12:19  

не искам всичките ми песни да си ти.

<3

Анонимен 4 януари 2010 г. в 12:42  

Но няма начин да го промениш, нали?!

лайла 5 януари 2010 г. в 6:18  

разбира се, че има. работата е там, че не искам. не искам да се отказвам да се боря. дори и да се боря с вятърни мелници.

..понеже знам.

ИМА вятърни мелници.

within me there lay an invincible summer.